06 November 2012

Opps! Girlfriend Ku Seorang Lelaki??


Cik ABC: Alahai, susahnya nak bezakan mereka ni, rupanya semuanya lelaki. Cantik lagi tu, ish ish ish!

8 Sweet Roses!:

Hahaha, lagi cantik dari perempuan kan? Adeiii sa pula jeles ni, hahahaha!

cantik terlebih dah ni..kalau tak cakap,tak tahu lelaki kan..

Itulah pasal, kang ada pula yang terpikat, habislah hahaha. XD

arrrghhhh~~~ tak bole terima aku~~~

Blue Vader, bolehlah, janganlah malu, ekekeke! XD

Alahai, perempuan pun kalah ni. Patutlah ramai lelaki jadi gay.

Apa nak buat Anonymous, sekarang ni, ada perempuan nak jadi lelaki, ada lelaki pula nak jadi perempuan. :D

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More