17 June 2012

Ciuman Si Gadis Gagalkan Niat Remaja Lelaki Berusia 16 Tahun Untuk Membunuh Diri

Wahhhh, hebat sungguh amoi ni kan? Sebenarnya dia tak kenal pun siapa remaja lelaki yang cuba membunuh diri tu, tapi berkat kepintaran serta keberanian dia, pihak bomba mempunyai peluang dan masa yang cukup untuk menarik remaja lelaki itu ke tempat selamat.




Remaja lelaki tersebut difahamkan berasa tertekan selepas ibu tiri dia menipu duit ayah dia. Dia kehilangan ibu kandung dia semasa dia masih kecil lagi. Oleh kerana dia berasa sangat kesunyian dan tiada tempat untuk mengadu, dia akhirnya memutuskan untuk membunuh diri.

Semasa gadis berani itu cuba menenangkan remaja lelaki itu, dia menangis. Kerana dia sendiri pun pernah berada di dalam situasi tersebut, dan dia juga pernah beberapa kali cuba untuk membunuh diri. Dia sangat memahami perasaan remaja lelaki tersebut.

Akhirnya semasa dia mencium remaja lelaki yang kesedihan itu, pihak bomba dapat menarik dia ke tempat selamat. Hurray!


3 Sweet Roses!:

Kompom diorang jadi rapat lepas ni. Manatau ada jodoh, ehe

Hahaha, saya pun rasa macam tu juga. :D

Salam perkenalan. Jom jd jiran dalam dunia blogger. Harap awk sudi jd follower saya. Saya dah follow blog ni =)


http://apelak.blogspot.com/2012/06/misi-blogwalking-nak-dapat-ramai-jiran.html

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More