22 September 2011

[18SX] Lelaki Jadi "Pole Dancer" Untuk Dapat Banyak Duit

Pelik betul sekarang ni, perempuan nak jadi lelaki, lelaki pula nak jadi perempuan. Baru-baru ni kawan masa Universiti dulu confess yang dia berminat untuk tukar jantina dia daripada lelaki kepada perempuan. Ishhh, apa yang saya mampu buat, ialah bagi nasihat, dan suruh dia fikir baik-baik. Bingung saya dibuatnya.

Basic Butterfly by Mary AD
Dalam bidang pekerjaan pula, perempuan zaman sekarang ramai yang menceburi bidang yang biasanya dimonopoli oleh lelaki. Contohnya bidang ketenteraan, polis, pegawai kerajaan dan perniagaan. Manakala lelaki pula, ramai yang berminat mencuba bidang yang biasanya dimonopoli oleh perempuan. Contohnya seperti bidang masakan, make-up dan fesyen.

Pernah dengar tak "Pole Dancing"? 

Pole dance is a form of performing art, a combination of dance and gymnastics. It involves dancing and performing acrobatic tricks with a vertical pole and is an increasingly popular form of fitness and dance, practised by many enthusiasts in gyms or dedicated dance studios. A wide range of amateur and professional competitions are held in many countries around the world.

Bidang Pole Dancing ni biasanya diceburi oleh penari eksotik wanita. Tapi nampaknya lelaki pun sudah mula berminat untuk mencuba nasib sebagai penari Pole Dancing. 

Hao Tao yang berasal daripada China, berusia 23 tahun, berjaya menjadi seorang penari Pole Dancing professional. Dia meraih pendapatan sebanyak £6,000 (US 8,000) sebulan. Wow! Ikuti kisah beliau di SINI

Hrmmm.... Kalau perempuan yang menari Pole Dancing ni, mestilah seksi kan, kalau lelaki pula? Macam mana? Jom tengok video lelaki menari Pole Dancing ni. 



Cik Azura: Ada-ada saja dorang ni. The last part of this video: YIKES! Hihihihi!


0 Sweet Roses!:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More