09 July 2011

Misi Menyiapkan Kedai Dan Banglow Idaman!

Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan
Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan
Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan Bosan

Tak tau apa nak buat ni, boring betul sendirian di office ni, menyesal tak bawa DIY (Do It Yourself) Green Bar saya tu. Nak tahu apa yang saya tengah merepek ni? Sila lihat gambar dibawah. :)


Okay tak? Baru mula buat pun, so masih tak nampak bentuknya, hahaha. Sebenarnya nak beli Cake House, tapi tiada stock, so beli yang ni sajalah, lagipun boleh beli lagi, tunggu stock kedai lain ada, saya mahu kumpul semuanya, miahahaa! 

Semalam tengah gam kan semua accessories pintu bar, malam ni baru sambung decorate bahagian dalam pula. Kalau dah siap nanti, hopefully secantik gambar dibawah ni. Nanti saya akan post juga hasilnya, tapi tak tau bila siap, kita tunggu dan lihat ya.

Bahagian luar bar.
Bahagian dalam bar.
Ada lampu tau, jangan main-main.
Kerusi, botol minuman, hiasan dalaman, lampu, semuanya kena buat sendiri.
Owh ya, lupa bagitau, DIY crafts ni saya beli online, so kalau you all pun berminat, boleh layari website ni. Banyak lagi barang-barang yang dijual disini.


Kalau mahu bertanya lebih lanjut tentang produk ni, boleh berhubung secara langsung dengan Sophia Leong di Facebook beliau. :)


0 Sweet Roses!:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More