25 June 2011

Kalaulah Bakal Suami Saya Seorang Tauke Kedai Komputer

Aduhhh, banyak betul jemputan kahwin ni, kadang-kadang cemburu juga, bilalah sampai giliran saya ni. Asyik pergi kenduri kahwin kawan-kawan dan saudara saja. 

Tiba-tiba datang penyakit buang tabiat, mulalah berangan. Nak fikirkan macam manalah agaknya majlis perkahwinan saya nanti. Tak salahkan berangan sekejap, hahaha.

So fikir punya fikir, tiba-tiba terfikir pula idea gila ni. 

"KALAULAH BAKAL SUAMI SAYA SEORANG TAUKE KEDAI KOMPUTER"

Nahhh, apa macam? Mesti bestkan? Hantaran semua berupa gadget komputer yang terbaru. Bolehkah minta laptop dibawah ni sebagai hantaran utama?



Tidak juga lupa external hard disk and pendrive. Faham-faham jaklah, cyg kan suka kumpul drama korea. Tak cukup satu, mahu 10 biji ya. Hahaha.



Emm, apa kata, tambah lagi handphone ya sayang. Hahaha.



Okaylah, cukuplah ni sayang, kalau minta lebih-lebih nanti tak jadi kahwin pula, hahahaha.

----THE END----


Cik Azura: Entry sekadar gurauan, bukan betul ya, hahaha. :)


8 Sweet Roses!:

he..he.kalo cam tu sy pn mau :)

Kalau husband saya tauke kedai komputer, saya mau suruh dia bagi saya iPad. Haha..

Wakakaka, pengsan bakal laki kita owh, hahahaa!

wah bercita2 tinggi ko ni zura..sa kalau suami tauke sa mau semia Ipad, tap, iphone.. such greedy kan sa zura

tekel ler..banyak juga lelaki sekarang yang buka bisnes kedai komputer ni...

Hahahaha nakal bah kamu semua ni, saya main2 jak tu, hahahaha.

Aku paling sukaaa ayat terakhir tu.. MUAHUA3! XD

Nota: Kalau dia tauke kedai komputer, nda payahlah kau susah2 lagi tanya Prof. Google kalau ada apa2 error.. Just sms/calling Prince Hubby, ahaks! XD

@Samizul~Hahaha, ayat ini ka?

[Cik Azura: Entry sekadar gurauan, bukan betul ya, hahaha.]

Jahat ko ya, pandailah ko sana, hahahaha.

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More