11 January 2011

Tangan Bertuah Cik Nico!


Nah, jumpa lagi satu GiveAway yang menarik. Apa kata kita join? Untuk terma dan syarat, jom kita ke blog Cik Nico.

So kawan-kawan, apa tunggu lagi, jom kita join GA ni, senang tau, hanya perlu tag kawan-kawan untuk join GA ni jak, hehehe. So tag special goes to Yats, Catherinepipigebus & Sumandak


Tarikh tutup: 28 Februari 2011

5 Sweet Roses!:

ainaa....macam berabis btul ko geng...hahaha
menguluk2 kah tu ko sama aku tu ar...;p

@Yats~Miahahaha, ko lah tu kasi jangkit aku, mcm syiok pula, senang kan GA nya.

hey dear..thnks sbb sudi join..
hope u ckup btuah..
hehe
=)

Rajin juga ko ikut GA ni mandak...hehe

@Miss Nickel~Hopefully bertuah, hihihihi :)

@Sumandak~Ni si Yats yang ajar ni, ekekekeke. Kena lagi si Yats.

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More