04 January 2011

Raja Penipu Tiduri 2,500 Wanita? Sudah Namanya Penipu, Tak Payah Percayalah!

Licik juga si gaman ni ah, ish ish ish.

Seorang penipu di Britain, Paul Bint, 48, mendakwa dia memperoleh lebih £2 juta (RM9.4 juta) milik sejumlah wanita yang diperdayakannya untuk membeli kereta sport, barangan kemas serta tinggal di hotel-hotel mewah.

Digelar raja penipu kerana kelicikannya, Bint, 48, turut meniduri 2,500 wanita dengan menyamar sebagai seorang perunding hospital, peguam dan eksekutif bank untuk menggoda dan membawa mereka ke ranjang. Dia juga pernah menjalin hubungan dengan 10 wanita sekali gus dan menggunakan identiti berbeza apabila bersama mereka.

Lelaki itu memiliki rekod jenayah seawal usia 15 tahun tetapi menyedari dia pandai menipu selepas mencuri sebuah stetoskop ketika berusia 21 tahun untuk menyamar sebagai seorang doktor di beberapa wad hospital. Bagi mengelak disyaki oleh mangsanya, Bint banyak membaca buku mengenai pelbagai kerjaya selain memiliki daya ingatan yang baik.

Dia yang dibebaskan setelah separuh jalan menjalani hukuman penjara tiga tahun beberapa hari lalu bagaimanapun, berikrar untuk tidak lagi menipu dan mahu menjalani kehidupan berlandaskan undang-undang.




P/s: Dapat duit hasil tipu perempuan, menjijikkan, bagus kasi makan buaya ni, cett betul.

5 Sweet Roses!:

ya btul tu zura...kasi mkn hidup2...begini muka...adihhhhh teda2 la ba...hahahaha

nak buek camno..dah namo pun penipu..saper suh percaya..ishh..senang betul la org sekarang nie kena tipu oleh penipu..tertipu lagi lak tuh oleh penipu..chooii..pe gua cakap nie..haha

ya Allah, jeleknya la bha ni , ada jugak orang mau tiduri dia aaa?? Isk, nda baik cakap org jelek.. ya la.. tp yg ni pon ketara bha muka penipu. Macam mana la kan dia menipu .. ceh!

betul ke dah xnak menipu ni..xleh caye ni..xleh caye..wuu!!~

@Yats~Adei na yats, mukanya ni mcm taik jak ni, kali mulutnya manis kalah madu bah tu lah perempuan senang tergoda, hahahaha. Tapi mcm susah mo percaya ni, dia dapat ehem2 sama 2,500 perempuan, hahahaha.

@One2paii~Hahaha, jadi kes Tipah Tertipu la bah ni kan, ish ish ish. Minta dijauhkan lelaki macam ni.

@N0n0i♥a'n'l~Hahahaha, sa sukung ko pren, memang JELEK owh kan, hahahahaha.

@Nurul Ain~Memang susah nak caye kan, muka macam apa jak ni. Hensem sikit pun tidak.

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More