13 January 2011

[Lepas Geram] I'm Not That Cheap, Bitch!



Sakit hati!

Kenapa perempuan gila tu marah2 & tak puas hati dengan aku pula? Do I look that cheap and desperate to you? Hey bitcy! Watch your mouth! Aku tak berminat dengan boy ko. Please deh! 

Melampau betul, siap2 hina orang lagi. Ish ish ish, kesian pula, just because of a coward and useless guy, she want to gaduh?  Simpanlah maruah ko, jangan gara2 lelaki nampak macam perempuan cheap situ. Orang kasi percuma pun tiada yang mau!

Kalau mo gaduh juga, ko datang Tawau lah, biar aku seret muka ko di aspal, shit!



P/s: Maaf bahasa agak kurang ajar.

5 Sweet Roses!:

Sabar Azura sabar......
Nda payah dilayan orang gitu.. Peduliklah dia.. huhu

hahaha..bernanah telinga dia ni geng klu dengar..
ya ba kan...rupa laki2 tu ar..berlambak blang d pasar mlm..wakakaka
ba jan kasi lama tu brg geng...ampas terus!!! miahaha [ketawa penjahat tu]

wowww!! siapa tu ani?? mari kita seret sama2...

sabar ko zura..ada balasan jg nnti tu..

@Nonoi~Melebih-lebih bah dia maki aku, tu yang aku marah tu, ish buduhnya perempuan tu.

@Yats~Eeeee, nda berminat aku sama bfnya tu geng, bidak bah, perangai gatal mo mampus.

@Cat~Yabah, memang mo kena tumbuk perempuan ni, aku sabar pun ada had juga, ish.

@Stella~Bah mandak, saya geram bah, gara2 lelaki mcm orang gila dia disitu. Eeeee obses mo mampus.

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More