30 January 2011

Lelaki Macam Ni Patut Dicincang Kasi Makan Ikan Jerung!

Sakit hati.

Napa kebanyakkan lelaki dalam Tagged ni gatal2 ah? Ada penyakit ka di kemaluan dorang ni? Bagus potonglah kasi makan jerung. Aduiiii bikin hati panas and telinga berasap jak bila baca.

Sedap2 mulutnya cakap macam ni ya. Saya boleh lapor polis tangkap dia ni atas kesalahan SEXUAL HARRASMENT! Kurang ajar!

Lain kali kalau bercakap tu biarlah berpada, jangan ingat kalau pakai nama lain and gambar lain kamu boleh lepas dari tindakan undang2, bukannya susah mo trace kamu di mana, bodoh! 

Nah saya siarkan profile ko disini, biar ko femes sikit. Pervert!

8 Sweet Roses!:

mmg btul2 kurang ajar tu org o kan...aikssss

sgt tak suka ngan lelaki yg mcm nie..

ish..kdg2 budak2 keci pun tuh ada buat gitu..dorg nda pkai pix dorg sndri..aritu kwn aku kena, kena ckp lucah2 mcm tuh jg..dia cari sepa org tuh, selidik punya selidik, sepupu jauh dia..masi skola rendah..abis kena repot trus sm mama bdk tuh..

@Yats~Ya bah, habis juga aku maki dia situ, ekekeke, baru aku block, wakakaka!

@Aimi~Lelaki macam ni banyak, susah nak cari yang baik, huhuhu, makin pupus sudah, ekekeke.

@Fiz~Hahaha, jangan takut, bukan semua lelaki macam tu :)

@Lina~Waahhh kurang ajar juga adik sepupunya tu, masih seklah rendah gatal mo mampus, mana dorang blajar tu ah? Kalau aku, habis tu budak kena penampar, eee.

aku pnh kena jgk ni...tu plak lagi dasat...org dlm satu kementerian...siap ajak check in lagi...cam janam...last2 aku trace no contact dia aku call ngam2 bini dia sambut...puashati aku dpt reveal kesetanan perangai lakinya tu...dasar miang...pastu aku terus delete akaun tagged aku...

@Nor~Astaga, bahayanya ko punya kes, kurang ajar eh kan, hahaha padan muka ngam tu ko kasitau bininya perangai setannya, biar mampuas dia sana, hahaha. :)

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More