14 January 2011

Bayi Berkepala Seperti ALIEN Disisihkan Oleh Ibu Kandungnya.


Kasihan bayi ni. Berat kepalanya sahaja mencecah 2.15kg. 

Ibu kandungnya pula tidak mahu menjaganya. Maybe still in shock. Dia tidak mahu bayi ini dekat dengan dia. Apa yang paling malang, dia langsung tidak mahu melihatnya, tidak mahu menyusukannya, dan juga tidak mahu menamakan bayi ini.

Bayi ini terpaksa disuapkan susu wanita lain dengan menggunakan sudu. Dan dia berdepan dengan risiko maut terutamannya pada usia 6 bulan pertama. Tapi penyakit bayi ini boleh dikawal asalkan dia menjalani pembedahan otak. Tapi macam mana bayi ini mahu bertahan kalau keluarga dia sendiri pun tidak pedulikan dia?


7 Sweet Roses!:

andu ba..kesian jugak kan..bukan ba dia minta dilahirkan gtu..
tp mkin jugak tu ibu pun terkejut la ba...entahlah...speechless jugak aku kjap ni..huhu

aduii...astaga....:( apalah nasib bayi ni. sudah cacat begini, kena kasi sisih lagi...:(

kasihan baby tu.. dia pun tak minta jadi macam tu kat dia...doakan yg terbaik buat baby tu... ni kes kat mana azura

kesian baby tu..dah fizikalnya gitu, maknya pon buat macam tu..

Betul cakap kamu semua, haizzz, kesian baby ni, harap2 lepas ni, mum dia akan terima dia, cian. :'(

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More