11 December 2010

Penat Mengedit Blog, Ini Jak Yang Mampu Diubah


Holla, hehehe, okay ka template baru ni? Saya sebenarnya ada pilihan lain, tapi template pilihan saya tu banyak error, nda larat saya mahu edit, haizzzz. So sementara pakai template ni sajalah. Harap2 you all tidak sakit mata, huhuhu. Tiba2 pula pilih warna plain white, macam bidak pula, ish ish ish. 

You all ada website lain yang ada pilihan template yang lain dari yang lain ka? Share bah, huhuhu. Ada juga check di blogskin tadi, sebab nampak blog si Kuza, punya main cute, ekekeke, tapi tidak cukup masa ni, banyak betul yang cute2, nda tau mana yang mau dipilih. Tapi susah sikitlah mo edit kan kalau pakai blogskin, saya pun bukan pandai bab2 mengedit code ni, ekekeke. 

Saya tak mau juga template yg crowded, saya mau yang simple2 saja, sedap mata tengok gitu, macam blog si Uncle, ekekeke.

So you all biasanya cari template blogger di mana? Share linknya diruangan komen ya. Lap u all!

10 Sweet Roses!:

uit..try sini cantik2 juga..http://www.leeloublogs.blogspot.com/

@honeyvsbee~Yakah geng, bah hari isnin sa try la ni, ekekeke, nda dapat online dirumah, huhuhuhu.

zura ! pinky vha blog kamoo :p.. cuba zura try btemplates.com.. mamat cri template kt c2 la vha.. ok la juax..

Saya plak buat sendiri jak ~ hihihihi tapi memang amek masa jugak lah mau siap sepenuhnya HUHUHU

hurm..amir lak..klo bab template nie...ubah sendri je..buat sendiri..lagi best n ikut citarasa... hehe.. :)

tadi uncle cuba masuk tak boleh ..pehal minah ni buat rpivate blog pulak? rupanya tenah mengecat..hahahah..nampaknya blog kamu dah nampak rupa cam blog pro lah..semua elemen ada...cuma iklan nuff rect tu angkat ke atas..senang dapat klik dengan cepat...pada uncle semuanya ok..oh ya...sebelah kiri tu yang ada menu terselit ..hihihi nampak cam tak berapa cantik, rasanya chat box tu zura letak cam biasa lebih elok...

hanya pandangan dari uncle..terpulang pada tuan umah nak buat camner pun betul tak? hihihihi

akhirnya siap jugak. memang cun templat baru ni. hehe. putih berseri2

@Mamat~Hahaha, pinky ka? Nanti lain hari saya tukar ya, ekekeke. Zura dah cari dekat Btemplates.com, tapi tiada yang berkenan ni, huhuhu.

@n0n0i♥a'n'l~Boleh ajar ka geng, bagus juga kalau pandai kan? :)

@Amirull Izzat~Nak juga buar sendiri, tapi zura tak pandai, huhuhuu. :'(

@Uncle~Hahahaha, a'ah cat rumah ni, sambil2 kemas mana2 yang patut, ni pun belum siap ni, sikit2lah saya ubah. Chatbox tu zura dah tukar, ekekeke, macam mana okay tak? Kalau nasihat Uncle, mesti bagus punya, so saya buatlah, hahahaha. Thanks ah Uncle! :)

@Sasa~Simple2 jaklah, untuk sementara, ekekeke.

@Nurul Ain~Tq Ain, hihihihi, syukurlah, tak sia2 saya pilih template ni. :)

@Amirrah Zawani~Tq dear, harap2 nanti jumpa template yg lagi cute, ekekeke. :)

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More