13 December 2010

*Happy* Your Blog Is So Cantik Award Dari Si Mamat. :)


Yip-yip hurray, dapat award lagi dari si Mamat. Hehehe. Thanks ya dear. Zura hargai sangat2 pemberian award dari Mamat ni, sorry sebab baru sekarang dapat selesaikan hutang ni. Zura cubalah jawab semua soalan untuk award ni ya, ekekeke.

1. Berikan satu nickname untuk pemberi award ni.
Mestilah si Mamat kan? Hehehe.

2. Ucapan untuk pemberi award.
Study baik2 untuk exam ya, and Zura doakan mudah2an Mamat berjaya dalam semua bidang yang mamat ceburi nanti. Jadi anak yang baik, bahagiakan keluarga, balas budi mereka terlebih dahulu. Hihihi. :)

3. Berikan nama 6 artis yang kamu minati.
Neyo, Bruno Mars, Rihanna, Chris Brown, Mcfly, Usher

4. Beri award kepada 10 rakan blog atau follower.
[ Stella ] [ Just ] [ Cat ] [ Yats ] [ Fantastic Ajane ]
[ Gee ] [ Mama JnJ ] [ Sumandak ] [ Michelle ] [ Glay ]

Ada satu soalan saya nak tambah, ekekeke, boleh ya Mamat.

5. Apa azam baru kamu untuk tahun 2011? Azam tahun 2010 pula tercapai tak?
Azam baru saya untuk tahun 2011, nak buka dan majukan tanah dikampung papa saya, Ranau. Doakan saya berjaya ya. Azam tahun ni pula, ada yang tercapai, ada yang tak tercapai, ekekeke, nanti lain hari saya cerita ya. :)

Okaylah, selesai sudah misi saya petang ni, ekekeke. Saya ada buat perubahan sedikit pada template blog ni, silalah bagi pandangan pasal masa loading (cepat atau lambat) untuk masuk blog Zura and header (okay atau tidak) tu, hehehe. Love u all. :)

19 Sweet Roses!:

thanks for the award, darl~ hehe, sy buat entry balik la because ko kasi sy award hehe~ thanks again *hugssss*

@Glay~Tq mandak, hihihihi, big bear hugs for u too darl. :)

Makaseh...hehe
Nanti saya buat kio...

Pendapat saya pasal ni template..Header OK, tapi macam ada lambat sikit loading.

Thanks for the award and thanks for the wishes too azura hehe..

wahhh... napa saya tak di tag award yang cantik ini... huhuhuu.. hihi

zura ;).. wah.. tmbah soalan luar pakej kha :p.. zura, nk msuk blog zura nie amik mase lame la vha..cz besa sgt size die kali.. so hope zura leh speed up ag ya! :p... tka engine turbo hi tech taw ;)..

@Sumandak~Aaaahhhhhh! Betul ka geng, habislah, nanti saya try ubahlah ah.
@Stella~Okay bah kalau ko Stella, ekekekeke.
@Gen2Merah~Boss ku, ambil jak bah, ekekeke, ko ni ah.

@Mamat~Ada cara tak nak kurangkan saiz. :'(

thanks for the award darl~mihihi... :D

@Michelle~Okay bah mandak, ekekekeke. Glad u like it. :)

zuraaaa ! :p mownink fellow .. mamat ade tinggalkn pesan kt cet box kelmarin, tkot zura x nmpk lak, zura di tag kt BlogLarian ;)

@Yats~Hurray! Nasib baik ko suka, ekekekeke!

@Mamat~Waaaaahhhh, tq Mamat, nanti Zura g singgah sana, hehehehe. :)

thankx azura~ boleh ka aku nda mau banyak cakap`? amik jak ni award n tepek di tepi wall belog ku? kikiki ;) thankx again..

@Catherine~Hahahaha, banyak cakap lah bah, ada juga kawan ku gosip2, kakakakaa!

azura: kita gosip d FB jak laaa...baru syiokkk~ nahh...kasi gilak diorg membaca~kekekeke

@Catherine~Wakakakaka, bah nanti saya serang sana, ekekeke!

Uik urang Ranau ka pula ko moi..Bh nanti ko jadi urang kaya la.Hheheh

@Beaty~Hahahaha, kasi aminlah, hidup senang pun cukuplah, tak mau kaya, nanti susah, lupa diri, ekekeke. Bapa sa yang orang Ranau, mama sa orang tambunan, sa pula orang tawau, kakakaka!

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More