24 November 2010

Suami Kuat Cemburu & Panas Baran Bunuh Isteri Yang Sedang Hamil

Sedih. Hamzah dua dari kanan menunggu jenazah Rohana di HSI.

Manusia apalah si suami ni. Gara2 sikap panas baran dan perangai kuat cemburu dia ni, dia sanggup membunuh isterinya yang hamil sebulan. Gila ka apa dia ni? Kalau ada masalah pun selesailah cara baik2. Ish menakutkan. Sebelum ini pun mangsa pernah dipukul depan keluarganya. Dan dia juga pernah dimasukkan ke wad dan menerima jahitan kerana dipukul dan juga dikelar dengan pisau. 

 Takziah kepada keluarga mangsa. Tengok gambar diatas ni, saya pun ikut sedih. Mudah2an suami jahanam tu dikenakan hukuman setimpal.

Sila baca beritanya di SINI.

7 Sweet Roses!:

Terlebih dahulu...takziah kepada En Hamzah sekeluarga atas pemergian anak ke 3 nya itu.
Nak komen lebih2, benda dah terjadi.
Tapi sy rasa perkara ni boleh dicegah daripada awal kerana keluarga En Hamzah dah lihat sendiri apa yang dilakukan oleh menantunya didepan mata mereka sendiri terhadap anak mereka...
Tapi sy pasti anaknya terlalu sayangkan suaminya hingga sanggup menyembunyikan segala kesakitan yang dialaminya atau mempertahankan perbuatan suaminya walaupun sy rasa sayangnya itu tidak bertempat...tapi itulah kasihsayang seorang yang bernama isteri.
Tiba-tiba teringat sy pada lagu Nash " Pada Syurga Di Wajahmu".....

@jomsantaisekejap~Betul tu, kesian juga, apa nak buat benda dah jadi, mudah2an saja arwah tenang disana. :'(

semalam makcik sye de bgtau pasal pmbunuhan nie..
bdekatan kt uma dye,ulu tiram..

sebenarnya lelaki nie punya keluarga semuanye bermasalah(x baeik)
lelaki nie pon memang x berapa betul.
(mgikut cerita mkcik sye la)

pape pon semoga arwah ditempatkan dalam golongan org yang beriman

@ila~Yakah Ila? Huiiishhh begitu pula rupanya, kesian arwah kan, dia sanggup lagi rahsiakan perangai husband dia, maybe dia tak nak family dia risau, tapi ini pula jadinya. :(

@SayaNina~Hi Nina, thanks ya sudi singgah blog ni :)

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More