25 November 2010

Huh? Remaja Lelaki Dirogol Empat Wanita?




Seorang remaja lelaki berusia 17 tahun diserang oleh 10 orang wanita yang bersenjatakan pisau di Papua, lapor sebuah akhbar semalam.

Seorang pegawai polis, Teddy Tei memberitahu, sekumpulan wanita tersebut menyerang remaja sekolah tersebut pada Jumaat lepas.

"Lebih 10 wanita bersenjatakan pisau menyerang remaja tersebut dan empat daripadanya telah mengadakan hubungan seks dengannya. "Saya selalu memberi amaran kepada wanita untuk berhati-hati pada waktu malam, namun kini saya memberi amaran tersebut kepada lelaki juga," katanya.

Tei memberitahu, dia bimbang wanita-wanita tersebut mungkin menghidap HIV/AIDS dan telah menjangkiti remaja tersebut.

(Link)


P/s: Astaga, kenapa lelaki pula dirogol perempuan ni, pelik pelik pelik. Ganas juga perempuan tu, adeh!


18 Sweet Roses!:

astaga...dunia terbalik suda...hahahahaha....

Sbb kan tu pompuan ada HIV/AIDS.. so teda lelaki mo 'tut' sama dorang.. trus tu yg dorang mengganas! Muahahahahahah

@Just~Wakakakakaka! Kegersangan sudah kali bah tu, hahahahaha!

aku tunggu2 ja ni ada perempuan datang merogol. hahaha.. kena HIV baru tau.. minta jauh2

@Sasa Al-Sharif~Kalau cantik, yang ko suka takpa juga, kalau jelek, baru ada segala macam penyakit ko mau ka, ekekekek!

risau...hahaha
nnt klau mngandung bkn 2 llaki jga
2 prmpuan jgak yg mngandung..
cri ssh sndiri
hohoho

gadis2 yang kegersangan kali durang tu... hahaha!

Menurut kajian, dekat papua semua sektor pekerjaan banyak di monopoli oleh kaum lelaki, termasuk dalam kerajaan,perubatan, bisnes, lawyer..pendek kata semua kerja kaum lelaki yang bolot. So kaum perempuan tiada pilihan lain selain mencari pekerjaan seperti perogol. Jadi, sudah lumrah alam, takkan diorang nak rogol kaum sejenis, maka lelaki lah yang menjadi mangsa...
Moral of the story ialah - Jika anda ternampak sekumpulan wanita yang cun2 mempunyai bilangan dalam 10 orang, cuba elakkan daripada berjalan berdekatan dengan diorang....Anda mungkin mangsa seterusnya.
ANDA MAMPU MENGUBAHNYA. Jika ini terjadi kepada anda, sila dail terus kepada TALIDERA.

@NekochanMiruku~Hahahaha, nda tau sapa yang untung dalam kes ni kan? ekekekee.

@jomsantaisekejap~Astaga, hahahhahahaa! Adoiiiii lawak betul la komen u ni fren, hahahahaha!!! Sakit perut saya ketawa :)

Saya rasa dorang mau balas dendam bah tu...
Bosan sudah kali, sebab selalu perempuan ja yang jadi mangsa...

@Sumandak Kinabalu~Hahahahaha, ganaz juga ni, perogol bersiri kali perempuan2 tu kan?

erk? menakutkan.... T_____T

jom singgah!
si kaca-mata-hitam.

@wunny~Hehehehe, lelaki pun tak selamat nak jalan sorang2 dah. :)

setuju ngan sumandak kinabalu..dyorg mst nk bls dndam sbb pmpn je y slalu kne..haha

@Aqim~Hahahaha, bagus kalau dia balas dendam terus dgn si perogol kan.

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More