26 November 2010

*Happy* Dapat Friendship Award Dari Si Just & Yats


Thanks ah Kurekurekecik, AkemiJust & Yats, comelnya award ni, hehehehe. Ada soalan untuk saya ka ni? Bah saya cuba jawab kio. Kalau salah jangan marah, ekekeke!

1. What do you think of Just and Yat's blog?
Awesome blog! Penuh dengan info. Kadang2 ada juga saya curi ilmu sana, ekekeke. Dan yang paling saya suka pasal si Just sama si Yats ni, dorang dua ni friendly tau, ko baru jak bercerita sama dorang, tapi macam lama kenal sudah, ada jak cerita dishare. Hehehehe. Selalu bergosip di WSB, ekekeke!

Owh ya jangan lupa singgah blog si Just tau, ada tu dia buat Give Away Contest tu. Cepat kamu join! Mau dekat tarikh tutup sudah tu!


2. List down your friends.
Alalala, banyak yang si Just sama si Yats tag tu memang yang saya pun mo kasi award juga. Ekekeke. Thanks to WSB, saya kenal ramai blogger Sabahan yang friendly, syiok owh. Love you WSB!


Saya harap geng karas diatas ni sudi terima award ni dari saya, ekekeke. Sapa2 yang berminat juga boleh ambil awards ni jangan malu2 tau, sebab saya sendiri harap dapat kekalkan friendship dengan semua kawan2 blogger. Jom sama2 berjaya dalam dunia blogging, keep in touch, mudah2an friendship kita dalam alam blogging ni berkekalan. Amin. 

16 Sweet Roses!:

wah tengkiu.. nanti aku ambik ok. hehe

urwelkam...kata2 mu cukup buat ku terharu d ptg ari ni...;P
kehkehkeh

Kita ada chemistry ba kan.. hehehe.. syiok kanal2 sama ko.. :D

hihihi...thanks for the award azura! love it! keep in touch, gink kodou!^^v

Yeah, dapat awards lagi ^ ^
Makaseh...makaseh
Saya pun harap kita semua dapat bersahabat selama-lamanya...
Kadang-kadang kawan online nie lagi friendly saya rasa...
Jadi tanpa malu-malu bisuk saya mau kasi siar ni award...hahaha

@❤ Baby Yats ❤~Ihik3x, jangan pula ko nangis sana bah, ekekekeke!

@Just~Yaloh, hairan kan Just, especially chemistry dikalangan wasabers! :)

@Sumandak Kinabalu~Ahahahaha, bah okay bah kalo ko mandak, ehehehe!

salam zura
waaaaaa... cik zura kita tak sebut pun nama
sodih2...

gurau jer.. muka tak malu nih nak ambik
award.. tapi yg penting still keep in touch..
sabah baa... aku jugak dari LABUAN..

@Nur Misnan~Holla nur, ambil jak bah, lama sudah kita kenal dalam alam blogging ni, ekekekeke, eh ada ko join WSB ka?

wahhhh...tQ~ yaa....byk suda triam award ni...slalu aku lupa mau amik...maaf yg lain yaa...

ok kali ni aku tepek di dinding belog ku...:)

mekaseyyyyyyyyyyyyyyy~


luv,
catherine-

@Catherine-~Hehehehe, thanks ah sudi terima award ni Cat, ekekekekeke!

wah award lagi ..ok -ok terima kasih azura..nanti kubuat aaa.. baru balik dr kg ni, baru line ok ;-)

@Mama JnJ~Okay sis, hehehe, jangan lupa jaga kesihatan ya :)

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More