19 November 2010

Bila Manusia Bersikap Mengalahkan Syaitan Dan Binatang!



Tahap kesihatan seorang amah Indonesia, Sumiati Salan Mustapa, berusia 23, yang bibirnya digunting oleh isteri majikannya pada 8 November lalu di Madinah, Arab Saudi semakin pulih.

Sumiati mengalami kecederaan serius terutama di bahagian muka dan bibirnya yang dipercayai digunting, jari tengahnya retak, badannya mempunyai kesan dibakar selain banyak kecederaan dalaman.



P/s: Teruknya manusia macam ni. Kenapa makin banyak kes penderaan terhadap orang gaji ah? Kalau pun dorang ni tak pandai buat kerja, janganlah sampai didera. Memang ada masalah sakit mental, cuba kalau majikan jahanam tu dibuat macam ni, mahu ka?
crabemoticoncrabemoticon

10 Sweet Roses!:

Ish,ish...Jiwa agaknye Tuan dia ni ek...tergamak tol buat camtuh....SENGAL @__@

mmg giler dah majikan dia...mentang2 dia bayar gaji .. dia ingat boleh buat hamba abdi sampai teruk mcm tu

@AdiaLuze~Kejam kan? Adakah patut bibir amah tu di gunting...

@munna~Teruk kan? Harap2 dorang dikenakan hukuman yg berat! :)

kat akhirat nanti, siap la tuan dy tuh. grr.

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More