22 October 2010

Sedih Bila Hati Disakiti Oleh Orang Yang Paling Kita Sayang

Hatinya yang dulunya ceria, happy, penuh dengan gelak ketawa kini sudah mati. Mungkin kerana dia sudah penat. Penat dengan sikap semua orang yang tak habis-habis kecewakan hati dia. Apa yang paling menyedihkan dia ialah bila dia ditipu oleh orang yang paling dia sayang. Dia sudah cuba memperbaiki hubungan ini. Tapi masih saja hati dia yang terluka. 

Akhirnya dia sudah tidak mampu berjuang lagi. Dia sudah penat. Dan dia mengaku kalah. Biarlah dia mengundur diri. Dia tahu dia pasti akan sedih dengan perpisahan ini. Tapi dia yakin satu hari nanti, dia pasti mampu tersenyum kembali.

They say follow your heart but when your heart is in so many pieces, which way are you to follow?

22 Sweet Roses!:

yap..kejap ja tu sedey..lama2 misti okkeh jugak^^

@c3kz h!kmAh~Yabah fren, nda juga aku mati kalau dia tiada, tapi mesti aku mati kalau terus sama dia, tekanan kan. :p

P/s: eh fren, si abg ed cari ko tadi, pasal tu t'shirt wasaber.

They say follow your heart but when your heart is in so many pieces, which way are you to follow? - I loike!

Hati sia pun pernah berkecai2 skrg sdh gam hrp2 tu gam bertahan la.. ;p

wah..sian juga..sabar k..semua yg berlaku ada hikmah tu...

sabar bah... ada hikmahnya semua tu. kelak pasti kau temui insan yg menghargai kasih mu. ^^

Kalau sudah tiada harapan, undur diri sajalah...
Daripada bersusah payah dan sakit kepala kan..
Jangan risau, kumbang bukan seekor...
Yang penting jangan putus asa :)

what doesnt kill you, will make you stronger.

@Just~Hehehe, gam apa ko pakai just? Minta sikit, ada retak2 sudah ni, huhuhu.

@StellaClaire-Richard~Thanks ah Stella, saya pun harap macam tu. Nda tau ni, dia tia mau kasi lepas sa, tapi suka tipu2 sa. Bosan!

@zuanxi~Thanks ZUanxi, penat bah, it's time to let go. :)

@Sumandak Kinabalu~Bah mandak, saya pun tia larat sudah bah, nasib baik belum tunang, belum kahwin. Cincin kasi balik jak la, sa tia dapat sudah gambarkan masa tua sa sama dia.

@AngeL BeaR~Thanks sis, well said, sa mesti ingat selalu ni. Anggap jak pengalaman hidup. Tapi sa tia pernah juga menyesal sama dia. Ada jugalah masa gembira kami walaupun tia lama... :)

sedih..yunk..memang tue jugak yang ciktom alami..sumtimes being single is a lot better..

mandak...i believe the pain and agony are too much for you to bear now...so i understand...jan susah mandak...bukan 1 ikur ja ikan di laut...aiii ngam kah peribahasa sa ni...hehehe

Have faith...should u need 2 share more, u know where 2 find me :P

@Tomato Gurl's Life~Ya owh kan CIk Tom, saya pun malas nak fikir cintan-cintun ni.

@Gee~Bah thanks ah sis, sa pun nda da hati sudah mo pikir pasal cinta ni. Tumpukan perhatian sama keja jak la lagi bagus.

kadang-kadang seseorang sibuk mengumpul 'batu' lalu terlupa 'berlian' miliknya..eh tiba2 je, ok tak ibarat ni?hehe

Cuba ko try tu gam telinga gajah, bkn gam gajah.. gam telinga gajah! ok tu.. wahahaah..

@tengkorakemas~Hahahaha, betul la tu, dalam makna quotes tu... :)

@Just~Atukoi, kuat ka tu just? Kekekekeke! Mana mo beli?

Tapi sakit tu nda akn pena hilang cmpi bila2.....

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More