27 October 2010

Matilah Saya Kena Panggang Ni!


Huhuhu, kelmarin dapat notis dari SESB yang bekalan elektrik kawasan tempat kerja saya ni akan ditutup dari jam 10 pagi ni sampai jam 2 petang. Aduiiii. Matilah ni kepanasan di office. Tapi tak kisah jugalah. Yang paling menyedihkan ialah saya TIDAK DAPAT ONLINE! Huhuhu. Bosanlah ni. Baru jak mo lepak di WSB CHatrum. Jawab semua teka-teki si boss. Manalah tahu kalau dapat jawab teka-teki si boss kena blanja ABC. Hahaha! Jangan ko demam sana ah boss.

Oh ya, saya ada mau tanya bah ni. Kalau kita mau daftar blog lain masuk Nuffnang, mau buka akaun baru ka? Saya trauma owh dulu gara2 saya tambah blog lain, terus status Nuffnang saya jadi non-geligelihati. Hati saya pun ikut non-geligelihati nampak duit Nuffnang jatuh tinggal sen2. Saya sudah hantar ticket pertanyaan. Cepat owh dorang jawab. Nah ini jawapan dorang.


Ermmm, dia bilang boleh tambah blog lagi, tapi mesti terus letak code iklan Nuffnang supaya status tak terganggu. Ermmm. Still takut ni. Risiko tinggi bah, ekekeke. Takut BE punya income jatuh. So saya harap siapa2 yang ada jawapan untuk masalah saya ni, tolong ya, ekekeke.

Hidup seharian di office macam biasa, stress dengan perangai bini boss and kerani di HQ. Awal2 pagi sudah telefon marah2, bencilah. Pasal kaunter bas Ali Topan salah buka bill pun bising. Bukan saya yang buka bill. Terus saya kasitau, bukan saya yang tulis tu bil, bukan saya yang hantar tu barang. Kotoh! Ambik mu! Apa kau rasa oren? 

Semua mau kasi salah sama saya. Harga barang salah kasi salah saya. Bill buka salah kasi salah saya. Apa punya orang. Hairan owh kenapa dorang ni tak terus marah sama orang yang responsible for that. Bila saya tanya, "kamu mau saya kasitau orang tu ka?", terus dorang cakap, tak payahlah, biarlah. Owh jadi saja mau lepas geram sama saya ka? SHIT!

Sekarang tunggu masa untuk blackout jak ni, nasib baik sempat juga update entry, ekeke. Sayonara semua, happy blogging ya! :)

21 Sweet Roses!:

mintak suruh boss declare cuti la hari inihhahahah

kuman "18SX??.." Entry

hari tu kami pun kena bagi tu notis, tidak jadi pun...hehehe
pasal tu nangnak, saya pun masih blur. kurang paham tu polisi...hahahahaha

@Kuman Chaos~Hahahaha, kena pancung kalau minta cuti, ekekee!

@Sumandak Kinabalu~Ya bah mandak, ni masih hidup karan pun ni, tapi bagus juga la, ekekeeke!

Ko ni ah mandak, setengah mati sa pikir apa tu nangnak, hahahaha, rupanya nuffnang, ekekeke!

Don't use nuffnang.. End Of Story..

salam zura
siannya dia.. dah ok nanti
sambung berblogging k..
taking care

@En akuBlog~Hrmmm, good idea! Maybe I should try Mangga ads, hehehe!

@Nur Misnan~Okay pren, ni pun baru hidup karan ni, ekekeke!

kan bagus kalau trus cuti..
aih pasal 2 account tu nuffnang tu x blh ka..

@StellaClaire-Richard~Nda bulih bilangnya, langgar peraturan dia bilang. Tapi maybe sa try pakai mangga ads dulu la.

So far yang sy tahu, kita cuma boleh bukak 1 accounts saja kat Nuffnang tapi boleh bukak banyak blog dan registeredkan dalam accounts Nuffnang kita.
Unless kalau kita nak guna nama orang lain ke, baru boleh registered accounts baru....

hahahaha.. mo begulik2 sia sini lantai baca tu word c sumandak - nangnak!! geligelihati ni! Muahahahaha.. ada2 ja kamurang ni. Sungguh aku terhibur! Wakakakak

Tp sorry la aa.. sia nda phm nangnak ni.. BE bila dpt pun sia nda tau.. choyyyy!

@abma~Betul tu abma, kita tak boleh buka 2 akaun nuffnang guna nama kita. Nanti kena ban terus tu.

@Just~Wakakakaka! Memang si mandak tu, lucu2, hihihi, okay bah kan, terhibur juga kita... :)

Palan2, nanti lama2 ada tu BE... :)

sabar dik ...jangan mara..nanti terbakar terus...hikhikhik...

aku tu hari ada tambah juga blog lain... tp masih ok... mybe betul la tu..aku trus add dia punya iklan...

blog lain tu cuba company ads lain dulu, kalau tak ok setia saja dgn nuff hehe

biasala manusia, selalunya memang akan suka cakap belakang dan lepas geram pada org tak sepatutnya

guna saja company ads lain dulu, kalau tak ok setia saja dgn nuff hehe

biasala manusia, ada yg suka cakap belakang dan lepas geram pd org lain

@mama qistinaHikhikhik, sis, hampir jadi api sudah ni badan saya, ekekee! :p

@suichi~Yakah fren, aku tu hari silap bah, lambat letak iklannya, terus crawler detect tiada iklan, tu yg jadi non-geligelihati tu.

@tengkorakemas~A'ah kan, saya dah letak iklan mangga, tgklah kalau okay saya pakai itu je la.

Ntahlah fren, some people dorang tak brani marah orang yg patut dimarah, pandai cakap belakang, orang lain yg jadi mangsa...

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More