07 October 2010

Hari Yang Membosankan. Siapa Ada Cara Hilangkan Rasa Bosan?

Hai hai, sorry tak dapat update entry hari ni, sibuk, sebab saya buatkan kerja orang baru a.k.a manager yang ganti Fiona tu. Haizzzzz, banyak siot! Tapi takpa, sebab dia ada ajar saya sikit pasal Accounting ni, hehehe, lupa sekejap benci saya pada dia. Saya memang suka kalau belajar benda2 baru ni, saja nak upgrade diri ni, biar lebih berguna dan berilmu. :)

Apa tu? Tak faham kenapa saya benci dia? Check entry ni, "SUDAH TUA BANGKAK PUN TAK PANDAI HORMAT PERASAAN ORANG! SIA-SIA KO HIDUP!".

Hehehe, saya lupa bagitau, kelmarin saya ada lawan cakap dia sebab tiba2 dia pakai jari tunjuk2 muka saya sambil marah and tuduh bukan2. Nah rasa mu! Puas hati saya. Dia marah orang, lepas sama saya, then saya geram sudah, saya trus call orang yang dia marah tu, terus kelang kabut dia suruh jangan, takut pula dia, pelik ooowwhh!

Tadi Fiona ada call saya, dia pun bengang sebab kena marah oleh si manager ni, tiba2 saja call pot pet pot pet, padahal yang buat salah tu bank sebab lambat update pasal EPF, dia tuduh2 bilang si Fiona tiada bayar, sedangkan ada jak tu bank-in slip EPF depan mata dia, palui. Kesian pula Fiona, then saya pun ceritalah juga masalah saya. Hahaha, at least sama2 rasa lega, sebab saya faham dia, dia pun faham saya. Hihihi! Geram dengan orang yang sama.

Eh, sudah2lah saya membebel, mau pulang kerja sudah, besok kita sambung cerita ya, luv u all, muaaaaah!!!! Cayang kamu semua!

4 Sweet Roses!:

hehehehe... kagum dengan awak sebab dapat bertahan dengan suasana kerja yang macam tu... Kalau saya, konfom saya buat hal, then terus resign... Buat apa keja dengan org yang menyakitkan ati...

@Gen2Merah~Apa boleh buat, cari makan, ekekekeke!

Sabar...sabar...jangan ikut perasaan. hehehe...
Cabaran kerja tu, tabik spring juga dengan kamu sebab boleh bertahan. Most people will already angkat kaki...

@Sumandak Kinabalu~Sa memang mau angkat kai sama badan sudah ni mandak, ekekeke, tapi si Fiona pujuk sa, sa okay balik.. :)

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More