18 October 2010

Gempa Bumi Berskala 3.8 Richter Dikesan Di Tawau! Takutnya!

Biarpun my papa orang ranau, and my mama orang tambunan. Saya tetap orang tawau! Hehehe!

Gempa bumi lemah berukuran 3.8 pada skala Richter dikesan berlaku di Tawau kira-kira jam 4.37 pagi tadi. 

Jabatan Meteorologi Malaysia dalam satu kenyataan yang dikeluarkan kira-kira jam 5.05 pagi tadi di sini menyebut bahawa pusat gegaran itu dikesan di latitud 4.4 Utara dan longitud 118.1 Timur iaitu lapan kilometer dari barat laut Tawau.

Menurut kenyataan itu, gegaran lemah dapat dirasai di sekitar Tawau dan jabatan itu sedang memantau perkembangan berkenaan dan akan memaklumkan orang ramai jika ada perkembangan terbaru.




P/s: Uiiiiissshhhh, menakutkan ni, time2 orang tidur mati lagi tu, ish palis2. Mudah2an tiada apa2.

6 Sweet Roses!:

masa 1st time merasai sendiri pengalaman gempa bumi kat sini pon takut jugak, diam je lam selimut tgk benda goyang2. tapi xde la smpai tumbang segala2

@cKyN WaN~Yakah? Aduiii kalau saya, maybe saya pengsan ni, ekekeke!

Mau tgk berita TV lah malam ni...

Eh..mau kasitau bos sa juga ni...urang Tawau melulu dia tu...hehe!

@StellaClaire-Richard~Ya bah geng, time tidur lagi, tu, ish tia perasan owh...

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More