14 October 2010

Blur Nak Cari Jenama Blog Ni. Ada Idea?


Hai semua, tadi jalan2 baca entry di blog Uncle, dia ada buat satu entry pasal jenama blog ni. Nasib baik Uncle ni tak lokek ilmu pasal tips berblogging. Boleh juga upgrade blog sendiri dengan ilmu-ilmu yang dikumpul dari bloggers otai ni.

So, lepas siap baca entry tu, sakit kepala pula. Sebab tiada idea nak letak nama apa. Huhuhu. Minta pandangan kamu semua untuk bagi saya idea boleh?

List Jenama
1. Nerdy Azura
2. Cute Pen
3. ?????
4. ?????
5. ?????

Seriously, tiada idea owh. Huh... (mengeluh)



15 Sweet Roses!:

jenama apa ye..hmmm..pun sedang fikir..hehe

usaha lagi azura..ada tu nanti kuar jua idea tu..cuba bw lagi tgk org lain camana, bukan tiru tapi mencari inspirasi bah

usaha lagi azura, bw banyak2 mana tahu terjumpa idea di blog orang..bukan meniru tapi mencari inspirasi..

@Stella~Muahahaha, kalau dapat syer2 la ya, ekekeke (ketawa keji)...

@Mama JnJ~Aduii bingung bah sa ni sis, ekekeke, haizzzz, nda tau mau letak apa nama ni, ekekeke...

Saya punya jenama, Sumandak Kinabalu...
OK juga kah...hehehe

@Sumandak Kinabalu~Okay sudah tu geng, sebab kalau sa nampak nama sumandak mesti sa teringat sama ko, ekekeke, jadi memang berkesan gia nama tu...

ermm dulu nguna nama real... full name lagi tapi memandangkan sometimes kalau terlebih guna nama real... privacy tu sedikit sebanyak terganggu... lagipun saya jenis yg sukakan privacy...pastu tukar pergi mel_inc... n sekarang ni tukar lagi p melxandra/mxandra... singkatan nama Baptist saya n nama real...

kadangkala jenama blog bergantung kepada what's the content of the blog itself... Bagi something yang orang senang ingat.
Contohnya...kalau cakap pasal "Zura - The Slimming and Sexy Stories" - sure kalau orang akan teringat pasal fitness, slim and weight loss akan go to your blog
Kalau kita bagi nama yang pelik2, maybe orang akan ingat tapi cuma pada nama blog je, but not the contents..
Well, what's yours?

@Nur Misnan~Hi Nur, ermmm, mana2 pun boleh, ekekeke!

@mel~Ni yang saya bingung ni sis, ekekeke. tapi saya suka ooo nama baru sis tu, cantik...

@jomsantaisekejap~Aduiii ni yang saya tengah bingung ni. Macam rojak sudah ni blog saya, macam2 ada... Ada idea ka?

uncle check dalam dotcom .... nama azurapunyablog.com masih belum berpunya !! haaa amacam? ok tak? kena pasang siap2 takut orang kebas nanti hahaha

@uncle~Hahahaha, ada juga orang bagi cadangan macam uncle, tapi takutlah, macam curi idea uncle pula, wakakakaka!

azurapunyablog.com <----- waaaaahhhh! ekekekeke! (berangan ni)

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More