19 October 2010

Beautiful Award Dari Miss Ant! :)



Yay! Dapat award yang sweet ni dari Miss Ant. Thanks ya dear sebab bagi penghargaan ni, saya sebenarnya malu-malu meow meow juga terima award ni sebab saya pun masih belajar juga pasal blogging ni. Hehehe. Oh ya you all jangan lupa singgah ke blog Miss Ant tau!

1. Thank the person who gave you this award and the link of the person.
Big bear hug to MISS ANT for giving me this award.


2. Spread this award to 15 blogger who you like and think their blog is awesome.


(Kalau kamu sudah pernah dapat takpalah, anggap jak renew balik award ni ya, ekekeke!)


3. Tell 7 things about yourself.

Always think about family first Sangat sayangkan haiwan Sayang guitar & lappy Friendly & banyak cakap Funny & maybe mulau sikit Tak jawab call & sms dari nombor tak dikenali Berani tampar lelaki kurang ajar & gatal

Happy sebab dapat BE lagi, thanks semua, tanpa kamu semua, sapalah saya. <3

19 Sweet Roses!:

Thanks for the award Azura! I feel beautiful trus ba!! Hahahha...

@Just~Ngeh3x, we are all beautiful bah, ekekekeeke!

Thanks Zura.. really appreciates it..:)

waaawww..azura..terima kasih kerana mempercayai bahawa saya adalah beautiful..hahahah..

tengs 4 d award yaa..nnt aku ambil..aku singgah2 p kiss tu award ja dulu neh..hehe

waaawaaaaaaaaaaaaa~ thankx 4 d award azura! :)
terasa anggun plak tiba2...ekekee..

eya?? aku dpt award?? hehehe..
tenQ pwen so much2...bongga aku seketika ba...hahaha

@c3kz h!kmAh~Bah, bagus tu, tambah power tu award tu kana kiss, ekekeke!

@Catherine-~Hehehee, sebab saya suka baca blog mu bah, lucu2 and spontan. memang awesome. :)

eya?? aku dpt award?? tenq ar pwen so much2..hehehe
bongga aku tau...hahaha

hi mandak talawa... heheheh... tq bagi sa award k..layak ka sia ni? mcm x layak pla sbb bnyk lg yg perlu diperbaiki.. but anyhow, tq so much k sbb ingat sa..:)

@Fantastic Ajane~Layak bah, sapa bilang tia layak, ehehehe. Jom sama2 kita kasi up kita punya blog, ekekeke!

@Erna Ziana Lamsera~Welcome dear, teruskan usaha berblog, heheehe :)

tahniah dapat award n be! blog ni memang cantik :)

@Tomato Gurl's Life~Awwww, kembang lubang hidung kena puji pagi2 ni fren, ekeke, thanks ah, sama2 kita happy berblogging. :)

yuhuuu...aku pulang..........tanpa dendam......kusalutkan kemenanganku....
uuinnaaa..sekadar lirik lagu semata itu azura hehe..
banyak betul halangan beberapa minggu ini untuk aku berblog..aku cuba balas ya juga nanti k..tenkiu banyak..
p/s:ngam betul headder tu..saya sukung 100%

@Mama JnJ~Don't worry bah sis, ekekeke, nanti ada masa baru balas ya, sis suka ka tu header? Saya hantam jak tu namanya, bingung nda tau mau pakai nama apa, ekekeke!

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More