06 September 2010

Sedih Sedih Sedihhhhhh Dengan Nuffnang!


Huhuhuhu, kenapa status Nuffnang saya menjadi Non-exclusive? Apa salah saya? Duit buffered earnings pun bagus2 cukup makan, jadi langsung kais pagi makan pagi, kais petang makan petang, kenapa kenapa kenapa!!!!

Very sad, saya tak kisah sangat kalau duit buffered earnings saya tak bertambah, tapi ini berkurangan, jatuh mendadak, bila check Nuffnang hari ini, nampak buffered earnings yang dah nak dekat RM10, jadi sen-sen, huhuhu, apalah nasib!

Tiada rezeki, apa boleh buat, sabarlah hati...

6 Sweet Roses!:

adeh, dah anta ticket kat Nuffnang??

@DaHLia~Hi sis Dahlia, dah hantar, tengah tunggu jawapan, saya sedih sangat2, entah mana silapnya, saya takde letak pun iklan lain, betul2 putus asa sudah ni...

ok la jugak tu zura,, ida lg la,, 50 hengget pun x smpai lg,, huhu

@Ida~Laaa sabarlah ya, nanti lama2 mesti okay tu, yang penting trafik mesti tinggi. :) cahyo2 bah, jangan putus asa ya sayang. :)

semalam saya pun jd camtu jgk.pastu terus buang iklan churp2. hri tgok dh gltred dah....tp plik jg, xkan dsebabkn oleh ikln chrp2....

@Roha~Uiii gara-gara Churp2 ke? Pelik juga tu, sebab Churp2 kan kawan baik dengan Nuffnang, hehehe. Rasanya ada hal lain kot, gunalah Churp2 tu, sayang kalau tak guna. :)

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More