23 September 2010

Pagi-pagi Dah Kena Bom Oleh HQ

Haizzzz, boring betul, pagi2 dah kena bom, sudahlah saya tengah lapar, belum breakfast. Nasib baik dalam telefon saja, buat2 pekak jaklah. Dia bilang saya bodohlah apalah. Lantak ko lah. Sial si tukang complain tu, memang setanlah, kenapa tak tanya dengan saya dulu before complain dengan bini boss yang cerewet, kan saya yang kena marah? Padahal bukan urusan saya pun. 

Kenapa ya, ada juga orang macam ni di dunia, saya betul2 benci owh! Pandai dia lari lepas call bini boss, tak tau mana dia tapuk. Nanti kau Iksan. Complain orang jak keja kau, betul2 tak tau malu! Sendiri tak sedar betapa bodoh and teruknya perangai, pandai2 jaga keja orang, macamlah dia tu tau apa yang saya buat setiap hari. Jahanam betul, nanti dia, saya mau tanya dia kenapa dia terus complain sama bini boss, kan dia sendiri malu, sudah saya kasi faham bini boss, nah baru dia lembut2 cakap sama saya, apa bah ni semua orang di company gila ka sudah? Kenapa tak cuba selidik sebelum buat kesimpulan sendiri? Bilang sudah tua, matang, tapi otak tu simpan dimana? Lutut ka?

Nasib baik boss sama bininya sudah balik HQ semalam, phewwww, lega sikit, biarlah dia bising dalam telefon, ekekeke, anggap jak dia tu tukang cuci taik telinga. Hahahaa!

8 Sweet Roses!:

padan la tadi dengaq bunyi letupan.. :)
nasib baika da blog kan bleh gak melampiaskan rasa tensen kat sini :)...
kuman "jutawan" Entry

bini bos suke belagak bos..bos pon takut bini dia..haha

@- koroe -~Bini boss tu menakutkan, boss pun takut, hahaha!

Do you want a new auto Back Links for Free? Try http://www.koobez.info

@Cookspot~Hrrmmm, sounds good to me, okay, I'll try. Thanks! :)

sabar ja lah, apa boleh buat...makan gaji
sy pun selalu juga kena bom disebabkan org lain...
memang sangat menyakitkan hati, nak buat camana...
BERSABAR saja lah, Tuhan saja yang tau...

@Sumandak Kinabalu~Yaloh sis, tapi kan sedihhhhh betul hati ni dibilang bodoh, padahal dia belum tahu cerita sebenar pun, trus anggap saya salah, kesian betul ooo hidup macam ni... sob sob...

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More