06 September 2010

Lelaki Gila Seks Kena Tumbuk Di Muka 2 Kali! Padan Muka!

Berat ni, confirm benjol2 kepala lelaki gatal tu!

Sampai pecah2 lala ni dikerjakan, hahaha!

Hahahaha! You all tak salah baca, yupp, adik saya tumbuk muka lelaki gatal yang pegang2 tangan dia waktu dia tunggu Mr Teddybear ambil dia dekat bus stop, padan muka! 

Adik saya dah bagi amaran, jangan kurang ajar, sebab lelaki tu tiba2 pegang2 tangan dia. Bila adik saya cakap macam tu, lelaki kurang ajar tu siap balas: "Aik, melawan ya!" You all tak panas berapi kah kalau dia cakap macam tu? Dahlah kurang ajar sentuh2 orang, ewwwww geli lah!

Kebetulan, adik saya ni memang rock sikit, memang panas baran, lepas lelaki gatal tu cakap macam tu, terus adik saya tumbuk tepat ke muka dia, hahahaha, saya sendiri pun ketawa tak henti2 dengar adik saya cerita, tapi kesian juga la, dia ada juga menitiskan airmata, trauma kot, tiba2 ada lelaki pegang2 dia. Kira sexual harrasment ni kan?

Sakitlah!!!
Then, lepas adik saya tumbuk muka si jahanam tu, dia bising2 lagi dekat belakang dia. Cover malu kan, lelaki kena tumbuk depan ramai orang pula tu, semuanya tengah berteduh, kebetulan hujan kan, hahahaha, confirm dia takkan lupa seumur hidup dimalukan begini.
Adik saya sabar jak dengar dia membebel, tapi bila dia dah tak tahan, dia ambil plastik siput "lala" (sila lihat gambar) and hentak kat kepala dia, lepas tu dia tumbuk lagi, hahahaha, yang ini saya memang berguling-guling ketawa dengar adik saya cerita! Sampai berdarah hidung and mulut si jahanam tu! Ada makcik2 tu siap sabarkan adik saya. After that, adik saya naik bas, tak dapat tunggu Mr Teddybear ambil dia. Ish ish ish, ganas betul la adik saya tu. 

Yang lucunya, after si jahanam tu teruk kena tumbuk, dia sempat copet (penyeluk saku rupanya, maybe dia sengaja pegang adik saya sebab dia nak pukau ni! Nasib baik iman adik saya kuat!) orang, nah habis, banyak lelaki kejar dia, entah hidup masih ka tidak tu orang tu! 

Tapi saya ada nasihatkan adik saya, bahaya dia buat macam tu, takut orang tu aim dia, nanti lain kali mana tau dia tunggu lagi dekat bus stop tu kan? Seram ooo! So, untuk sementara biar kami ambik dia pulang lah, tak berani suruh dia tunggu lagi dekat bus stop, cian dia kena sexual harrasment.




P/s: Tapi hormat adik saya juga, berani tumbuk lelaki tu, hahahaha! Baik saya masukkan dia kelas Taekwando ni, untuk keselamatan dia.

18 Sweet Roses!:

silaka juga tu! kalau sa....belasah cukup2 trus bawa pi balai...baru tau!

dahsyat la dapat tumbuk org camtu. mmg saja bikin panas. tp tu kadang2 mmg taktik penyeluk saku. dia alih perhatian kita kat tgn, dia sempat seluk saku.

pernah terkena, tp sempat perasan dlu.

bahaya gak klu kena aim.. kena hati2 n berwaspada tu..

@AngeL BeaR~Adik sa terlampau marah sudah sis, tapi puas hatilah juga dia, tumbuk muka si gatal tu, sampai berdarah-darah!

@ASaDa RyutaRo~Tu la pasal, takutlah, tapi saya rasa dia nak pukau adik saya tu, mana ada orang berani buat macam tu kan d tempat awam? Buktinya, lepas tu dia cari mangsa lain, copet dompet orang lain.

ok la..berani gak dia..kalau kakak dia pulak mcm mana...

@yahaya~Hahahaha, saya ni berani tampar je, tangan tak kuat, wakakakaka!!!

gila itu org! kalau saya pun saya akan buat macam itu!

@Steph~Takutnya kan steph orang macam ni, geli oooo!

@si biskut~Hahahaha! Adik bongsu saya memang macam tu, adeh.Tapi hati dia baik sebenarnya, kekeke!

Memang bahaya sekarang, he..he..sokong sangat sangat, hantar kelas tae kwan do je..biar upgrade power..he..he..^___^..

@Alessandro~A'ah, bahayalah, kat public places pun berani menggatal...

Bus stop mana tu? Lain kali suruh dia teriak biar orang lain yang tolong dia.. lagi senang.. hehe

@Jericho~Sini area takada (tawau), dia mana peduli tu, ganaz bah tu, kekekeke!

@Aqim~Bukan lagi hebat, ganaz sudah tu.

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More