16 September 2010

Kamu Memiliki Otak Perempuan Atau Otak Lelaki? Cuba Kuiz Ni!


Cuba jawab kuiz ni, senang sangat2, you all cuma perlu kira jumlah HURUF F yang terdapat dalam perenggan dibawah ni dalam mana 15 SAAT, jangan menipu tau! 

One more thing, hanya scroll ke bawah bila you all dah habis mengira okay, jangan notty2 tau!
.
.
.
.

FINISHED FILES ARE THE



RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC



STUDY COMBINED WITH THE



EXPERIENCE OF YEARS

.
.
.
.

Okay berapa banyak? Tiga? Sahlah otak kamu otak lelaki, kekekeke! Ermm, baca lagi untuk tahu jawapannya!
.
.
.
.

FINISHED FILES ARE THE



RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC



STUDY COMBINED WITH THE



EXPERIENCE OF YEARS

.
.
.
.

Nah, ada berapa? Ada 6 kan? Siapa2 yang dapat mengira ada 6 Huruf F dalam perenggan tu, maksudnya kamu ada otak perempuan, kekeke!

Nak tahu kenapa lelaki dapat kira 3 Huruf F saja? Sebab otak lelaki tak dapat proses perkataan OF dalam perenggan tu tadi. Pelik kan?

Cuba suruh pasangan you all cuba kuiz ni, tengok hasilnya. Have fun!


P/s: Saya mula2 kira pun cuma dapat 3 F saja, sebab kelang kabut kira kan, kekeke, tapi bila kira second time, saya dapat 5 saja, pelik oooo, rupanya saya tak perasan pun ada 3 perkataan OF! Saya dapat 2 jak, ish ish ish, jadi otak apa saya ni? Hahahaha!!! Jangan lupa share, tweet and click like kalau suka. :)
crabemoticon

10 Sweet Roses!:

tetap jumpa 3 jugak..eehehehe

hahahaha... bestnya... hampir 5 kali saya mencuba. tetap tiga juga F yang saya kira.. hhihi

Hebat la sapa yang cipta kuiz ni

aku kira 6 pun. macam tipu ja kuiz nih. wakakaka...

@DaHLia~Bingung kita dibuatnya bah, sudah sis try kira secara slow2 ada berapa? Semuanya ada enam tu, kekeke!

@Gen2Merah~Aaah! Betul bah pren, kekekeke, tapi ngamlah ko kan lelaki, hihi! :)

aku kira ada 3 yahh..

jadi aku ni otak lelaki??hahahahaha

@Lisa Ali~Hahahaha! Kalau kira slow2 dapat tu enam, kekeke!

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More