19 August 2010

Salahkah Saya Menipu Ni?

Hahahaha! Masih ketawa tanpa henti ni, nasib baik sendiri jak di office. Adoiiiii. Ada2 jak customer ni bah. Jom layan dialog antara saya dengan customer saya yang handsome ni.


Cust: Miss, ada si **** ?

Azura: Dia cuti hari ni boss, ada apa ya?

Cust: Saya mahu beli ni barang, hari tu si **** bagi saya harga RM750, boleh kasi less lagi ka?

Azura: Errr, dia tiada kasi tau, kejap ya, saya call dia dulu (try call si ****, tutup hp la pula).

Cust: Takpalah, kamu kasi less la, nanti lebih duit ni kita p makan.

Azura: Sorry boss, yang tahu pasal harga tu si **** saja, kami tak boleh bagi less, kalau mau less kena tanya dia.

Cust: Boleh la ba, nanti malam kita p makan ya.

Azura: Hahaha! (ketawa, rasa lucu, ingat dia main2)

Cust: Boleh la, mana kamu mau makan? Promenade Hotel (HOTEL?? uiii seram) la yuk? Atau mau makan di Secret Recipe, kita makan Cheese Cake (aik, macam mana dia tahu saya punya peberet ni?), sedap tu. 

Azura: .... (Diam jak sambil senyum, still ingat dia main2)

Cust: Takpalah, nah RM750, cuba kamu kira, kalau lebih kasi balik, kalau kurang diam2 ya. (sambil main mata)

Azura: .... (kira duit sambil tengah blur, gila ka orang ni?)

Cust: So jam berapa kita mau kluar?

Azura: Hahaha, boss ni main2 jak kan?

Cust: Aik, saya serius ni, saya mahu ajak kamu keluar. Ermmm, kamu sudah ada boyfriend ka?

Azura: (Shock but dengan muka slumber menipu) Saya sudah ada tunang. Maaf saya tak boleh keluar dengan kamu.

Cust: Aaaahhhh? Yakah, alamak, sorry sorry, takut la saya ajak kalau sudah ada tunang, hehehe, sorry ya.

Azura: *senyum* 


Okaylah tu, at least dia hormat juga orang, dan tak kacau perempuan yang dah bertunang, saya suka style dia, nasib baik hati saya ni sudah terpaut sama orang lain, kekeke! Biarpun dia handsome, dan juga suka Cheese Cake seperti saya, tetap juga saya pilih si Mr Teddybear, yang sot, just ordinary, suka cari pasal, and cepat marah, but still pandai pujuk, hahaha!


*Cinta itu pelik kan?*




4 Sweet Roses!:

:X mmg cinta itu pelik dan akan slalu memeningkan.. :D

memang pon cinta itu pelik...yg mencabar tue lar yg kita plg suka..bukn yg terlalu mudah..

@Lisa Ali~Yaloh sis, kadang2 kalau aku marah betul sama bf aku, macam aku mau makan jak dia tu bah, geram betul, kekeke, tapi last2 aku sendiri sedar, yang marah tu otak aku, tapi hati aku sakit pulak sebab marah dia, buduh tul aku ni, kekeke! :D

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More