13 August 2010

Sakit Perut!!


Adoiiii. Lumrah perempuan kalau datang bulan perut rasa tak selesa. Mau cakap sakit bukan juga. Tak sakit bukan juga. Mood swing pun berubah-ubah. 

Stress!!
Time2 pagi begini, marah2 pula saya ni di tempat keja. Geram dengan pekerja yang masih tak ikut peraturan company ni. Haizzz. Cuba kamu bayangkan, barang tu company bagi warranty 2 minggu saja, tapi customer mau refund selepas 5 bulan simpan tu barang! Mana boleh kan, haizzz. Kenapa la ba customer ni bodoh, pekerja yang handle pun bodoh sebab tak mampu lawan mulut customer yang laser tu.

Haiyaaa!
Okay, selepas dorang rujuk dengan saya, darah naik! Geram! Habis pekerja tu saya marah! Taklah marah teruk, kekeke! Just nak bagi dia faham. Then tanya dia apa alasan kenapa company perlu refund the money, dia pun pot pet pot pet, okay, terpaksa saya refer dengan si Fiona. Ermm, boleh refund, but not by cash, mesti buka cheque & need to kirim ke kk untuk boss sign. Nasib baik dia mahu juga kasi refund ooo. 

Lega skit!
Cool sudah, baru saya try talk to the customer. Adoiii, customer ni tambah kasi marah saya lagi, bilang itu ini, jauh la apa la, tak mau buka cheque apa hai la, takut bagi no akaun, takut terjadi apa2 sama akaunnya la. Betul2 sampalau & nandal! Tak boleh tahan, terus saya cakap, Encik *&^%#, sepatutnya kami tidak akan refund lagi barang selepas habis tempoh warranty, kalau encik nak refund, kena tunggu, bila cheque dah ada, kami akan call. Customer terdiam. Then dia cakap, "Kalau boleh cepat sikit ya." Trus dia bla. Apa ni orang ni. Haizzz, sudah la aku sakit perut ni, laser2 lagi mulut!



Azura: Haizzz, manusia manusia. mahu ikut cakap dia jak, padahal sendiri salah. Susah loh!


2 Sweet Roses!:

eh. period pain ah?
p kau minum kicai suam.
dia buli kasi mild sikit tu cramps.
=)

@FionaHafiz~Yakah sis, bah nanti saya cuba ah, nda tahan ooo, ngilu2 ni. Keja pun teda mood. :i:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More