09 August 2010

Rindu Pada Si Dodot. Mana Kau Hilang Sayang?


Tiba-tiba jadi rindu sama kucing ku yang hilang. Tiada kucing yang boleh ganti tempatnya. Dodot, we miss you so much. :'(

Tgk hidungnya tu, selalu luka2, gaduh dengan kucing lain.

Time dia tidur, cumil kan?

Kawan2 si Dodot datang melawat dia. 

Terep hensem.

Minta puji, buang tabiat, sengaja bikin orang geram.

Curi2 ambil gambar time dia tidur.

Sadly Missed By Family: Papa, Mama, Ani, Adi, Baby, Ela, Mamy

2 Sweet Roses!:

salam zura
mcm mana blh hilang..
jupa aweks baru kot
insyaallah.. kalau dia dah biasa dgn kau
dia akan balik...

masa solat doa utk dia agar cepat pulang
haiwan peliharaan pun kita blh doakan utk keselamatan tau... =) dont be sad ok

@Nur~Thanks ya Nur, hilang sikit rasa sedih, huhuhu. Dah dekat setahun dia hilang, dah puas kitorang cari 1 taman, tapi tak jumpa, maybe ada orang adopt dia kot, saya cuma harap Dodot masih hidup, saya harap kalau betul ada orang lain jaga dia, mudah2an dia akan sayang Dodot lebih daripada sayang kami pada dia. Adik saya puas pujuk saya adopt kucing lain, tapi sementara ni tak nak la, belum ada kucing yang boleh ganti tempat dia... :'(

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More