26 July 2010

Kenapa Nama Kamu "AZURA"??

Si Azura yang gila makan bambangan!
Onion IconVery funny, lama sudah tiada orang heran napa nama ku Azura. Ni hari berulang lagi kisah lucu, kekeke. Adoiii. Customer ku pening2 ku kerjakan. Customer ku ni orang India, I guess he's a Muslim.

Time aku urus ordernya, dia terdengar kawan satu kerjaku panggil aku "Azura", this is what happened:

_____________________________________________
Cust: Errrmm, nama kamu Azura ka? Onion Icons

Me: Ya, kenapa boss? (Sambil senyum2) Onion Emoticons

Cust: Aikkk! (Muka terkejut) Saya sangka kamu Chinese!!! Sebab muka kamu macam Chinese, pandai cakap Mandarin lagi. MSN Onion Emoticon

Me: Ahhh??? Bukanlah boss, saya bukan Chinese. Onion Emoticon

Cust: oOOOo (panjangnya oooooo nya!), saya hairan kenapa nama kamu Azura, owh kamu Muslim rupanya. Onion Icons

Me: Eh eh, bukan bukan, saya bukan Muslim. Onion Emoticon Set

Cust: Ahhhh? Aik! Jadi kenapa nama kamu Azura??? (Sekali lagi dia buat muka terkejut beruk!) Onion Emoticon Set

Me: Hahahaha! Sebab bapa saya suka filem "AZURA". That's why dia kasi nama saya Azura. Onion Icons

Cust: oOOOOOOOOOOOOOOo (lagi panjang ooooo nya, kesian customer). MSN Onion Emoticon Set
_____________________________________________


**Kesian kesian, patutnya aku kasitau dia, saya orang Dusun, agama Kristian. Dan gila makan bambangan, tuhau, bosou, hinava, etc... Alamak, terlebih sudah!
MSN Onion Emoticon



2 Sweet Roses!:

hahaahhaha! kesian si customer tu..

ya bah, 10 question mark atas kepalanya, lol!

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More