11 June 2010

Yikes! I Hate Crazy Man!

Lucu juga ni hari, tadi ada lelaki cina dari Semenanjung offer aku keja di sana. Sorry, not interested at all, aku bagitau dia, aku lebih suka hidup di Sabah. Then, dia cakap: "Kenapa? Takut jadi manuk ka?" Aku marah tapi aku diam jak, maksud dia cakap manuk tu, means whore ka? Shit! Trus aku nda layan, bagus aku kasi siap keja, sial sial sial!

Lepas aku cool down datang lagi satu lelaki cina, dia cerita2 masalah dia, dia bilang bininya kasi tinggal dia dan anak dia, uishh, pelik napa dia cerita sama aku, layan jak, kesian kan, then dia bilang ko tinggal mana, aku kasi tau tapi tak begitu detail, hehehe, then tanta aku orang apa, aku kasitaulah Kadazandusun. Hairan dia aku pandai cakap cina, buduh. Then tiba2 dia minta no telefon, malasnya aku, ish ish ish, aku bgtau dia, dalam bahasa Mandarin: "Sorry boss, nanti tunang saya marah", sambil tunjuk boyfriend saya yang kebetulan lalu. Dia pun bilang, ohh, sorry sorry, saya tidak tahu, trus dia jalan, barang yang dia minta tadi pun nda jadi dia ambik, kakakaa. I love my TeddyBear, biarlah dia tidak kaya, yang penting dia sayang and hormat family aku. Tadi aku cerita sama dia, dia marah sambil cakap kalau dia nampak itu orang lagi, dia putung "anu"nya, hahahaha!

Everyday, ada jak customer pelik2 aku jumpa. Ish ish ish. But I love my job! (^-^)v

0 Sweet Roses!:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More