23 May 2010

Hari Yang Membosankan...

Haizzz, ni yang aku pegal ni, bosannyaaaaa... Ni hari aku bangun jam 8.00am, then sambung tidur sampai jam 12.00pm, kekeke! Lepas siap masak, makan, and mo buka lappy, tinguk Facebook, cilakak, nda tau kenapa pulak adaptornya rosak, baru ja aku beli, setan betul, yang paling bikin aku panaz, still boleh tukar, sebab warranty 3 bulan, boleh claim lagi, tapi bf ku, kilik2 p buka mo try bikin kunun, haizzz, mana bulih claim lagi, kalau murah takpalah, ni mo dkt RM300, duit oh duit, haizzz. Baccat! Pakai adik punya ni sekarang, tapi mcm tak masuk cas, buduhnya aku, kan tak sama karannya, nasib baik lappy tak rosak, buduh betul, haizzz (balik2 mengeluh), terbang lagilah duit beli adaptor gaji nanti ni. Ku ulang sekali lagi, hari yang membosankan dan membaccatkan ever...

0 Sweet Roses!:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More