22 May 2010

Apa2 Ajelah!



Aduiiiii, bosan tahap dewa sudah ni di opis, ish, sudahlah kepanasan 2 kali mati karan, lama lagi tu, pegal betul, nasib baik hidup sudah, kalau tidak, alamat la jadi ikan masin kering di opis, cuaca di Tawau ni lagi panaz, tidak jugak ada matahari, cuma habanya tu rasa panaz, kekeke! Biasalah kalau hari Sabtu, aku bersendirian, single mingle di opis ni, haizzzz, memang bosanlah, bukannya tiada keja mau buat, ada, banyak bertimbun kalah Gunung Everest, cuma kena Virus M.A.L.A.S, kekeke, macam mana mo siap, hahaha! 

Mo main Facebook and Twitter, boring jugak, boring tahap dewa, biasanya gila main, ni hari tiada mood pulak, maybe sebab, member rapat pun semua busy ni hari, kekeke, jadi tiada kawan bergosip, opps! Oh ya, baru ingat, rupanya adik ku ada pesan suruh taipkan suratnya untuk kerja folionya tu, opps, lupa, sudah 2 minggu lum siap2, kekeke, besok dia mau baru aku kelang kabut buat la lepas ni, nah padan muka, sapa suruh malas mo mampus! 

Suasana tempat kerja, sunyi sepi, teda customer, sales pun kurang, anduk ba, memang bad mood lagi boss ni kalau macam ni, macam mana mo naik gaji, kekeke. Apa boleh buat, rezeki ni manalah kita boleh jangka, kesian aku, teda kawan bercerita ni, kawan ku dia half day kalau Sabtu, biasalah ada family sudah, bestnya, macam keluarga lengkap la, sudah ada anak dua, dua2 boy, cute lagi tu, eeee, macam mo cubit, kekeke, nasib baik anak orang, haizzz, bila lah sampai jodoh ku ni, mama pun bising2 sudah, suruh bertunang cepat, macamlah senang jak mau urus ba, eeeeiii, geram jugak, mesti mo prepare duit, and barang2 yang penting kan, tapi takpa, cincin sudah beli, ihihihi, beli yang simple jak, nanti time kawen baru beli yang special mecial, kekeke. Mudah2anlah berpanjangan dan berkekalan jodoh kami ni, aku pun malas sudah mo cari2 lain, cukuplah aku dapat si ♥Teddybear♥ ni, at least dia hormat sama family aku, sayang dia, biarpun kami ni slalu gaduh, kekeke! 

Okaylah geng, bagus aku buat kerja adik ku dulu sebelum aku lupa lagi, daaaaaaa....

2 Sweet Roses!:

hai adik azuraaa, sabar je lah...kerja lagi ke..janji masih taip post blog yang baru...salam ceria dan gembira...serta ingatan.selamat bersantai dihari minggu.hehehe...

ngeh3x, okay ba bro, saya sihat, bro sihat ke?

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More