27 April 2010

Stresssssss!

Urrrghh, geram2, apa ba si cerewet ni mau? sengaja mo kasi susah aku ka? geram tahap dewa suda ni, suruh buat tu buat ni, ko ingat aku orang gaji ko ka? Bosan, aku mo cari keja lain ni, bosan aku tengok muka org gila, menyampah! Bosannya, satu hari tidak online, facebook & twitter pun tak terlayan, tak sempat buka langsung, 2 hari suda aku tidak makan sarapan & lunch, pegal ba, kita duduk sekejap kena panggil buat tu buat ni, duduk sekejap lagi, dipanggil lagi, suda la sakit perut ku (period), ish ish ish, tak suka tengok kita duduk senang, urrrghh, geram geram!!!!! Syukurla, malam ni ko pulang, tak payah sengsara nampak muka ko!

2 Sweet Roses!:

setiap dari kita selagi masih bernafas apatah lagi mengharungi kehidupan samada didalam rumah atau diluar rumah...sedang masa antara senang mahu pun susah pasti didatangi ujian dugaan hidup ,sabar ada lah sinonim dengan tuntutan hidup...masa masa kita terduga ,teruji...masa itu juga sifat sabar menghampiri....ketahanan mental memastikan kita menyelesai segala ruang sempit kemarahan.adinda azura...tabahkan hati mu...kuat kan mental mu..bersandar fizikal mu ada kala lesu...ada kala cergas...hindari rasa amarah itu ujud kan sabar...nescaya tuhan tetap bersama setiap orang yang sabar adinda azura.mengalah bukan bererti kalah...mengalah mengelak angkara berbalah...biarkan...bahawa sanya tuhan itu sentiasa bersama mu ..selagi cinta masih kental untuk nya.amen.bro.aiman.salam sahabat mesra selalu segar diingatan.

amen.... betul cakap bro, zura tak boleh lemah! cayok2 tu myself!

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More