10 February 2010

Ridiculous Day!

Gila eehhh. Penatnya, balik lambat ni hari. Apa hal ba boss ni marah2, aku tengok macam orang gila suda dia tu, eeeee, menakutkan oOOo. Buat meeting tergempar sampai jam 6.30PM, time pulang ba astaga. Ada kes berat sampai my driver kena buang kerja (memang salah dia, so takpa), and 2 of my friend kena cut-salary! Yang paling teruk, adakah patut, boss pakai tu FORKLIFT langgar kereta kawan saya? Mulau tahap dewa, ish ish ish, kalau ya pun marah atau tak suka, cakap la ba bagus2, ni tidak, main hantam kereta orang, nangis ba kawan saya, hancur keretanya, nasib baik bukan kancil, nasib baik la GL tu keras skit, ish ish ish, tak pernah jumpa org gila cam ni oOOo. Kesian kawan aku tu, sudahla kereta hancur, dimarah lagi gara2 parking dalam tempat kerja, and kena denda RM10 satu hari. So, parking fee for 4 bulan will be RM1200! Kasian hutangnya sama company ditambah lagi RM1200, ish ish ish. Tak patut ba, kereta tu pun boss tak mau bertanggungjawab. Dia tak takut kalau report polis jugak dia bilang, adeh, mulau. Ada jugak good news la, 2 of my friends naik gaji, eeee, bila la saya dgn kawan saya ni naik gaji? Kami under MRS (bini boss). Haizzzzz, mimpi jak la naik gaji. Napa la dorang ni, terlampau berkira, hal2 yang kecik dikasi besar, dorang ni tak kasian langsung sama pekerja2nya ni yang kasi dorang duit makan, beli baju, rumah, bla bla bla! Takpa, pasti ada balasannya, tunggu......dan lihat! Tuhan itu adil! Amen!

0 Sweet Roses!:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More